Namibië - Reisverslag uit Grahamstown, Zuid-Afrika van Maarten Lambers - WaarBenJij.nu Namibië - Reisverslag uit Grahamstown, Zuid-Afrika van Maarten Lambers - WaarBenJij.nu

Namibië

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

22 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Grahamstown

Laatste (heeeeule korte) blog uit Afrika. Treurig.

Huidige locatie: Johannesburg. We zijn de afgelopen week naar Namibië geweest voor 5 dagen zoals ik eerder schreef. Was wederom erg mooi, fish river canyon en de rest van het landschap zijn echt fantastisch. Ga weer geen foto's uploaden want internet is weer traag als Afrika.

Na Namibië zijn we weer terug gegaan naar Upington en daarna weer een auto gehuurd om via Vrijburg naar Johannesburg te rijden. Morgen moet ik het vliegtuig pakken van Joburg naar Port Elizabeth en dan overmogen weer terug van PE naar Joburg...hoe irritant. Maar mijn ticket stond op PE geboekt en het is goedkoper om heen en weer te vliegen dan om het om te boeken....maar goed. Woensdag vlieg ik dus via London weer terug om hopelijk donderdag in A'dam aan te komen.

Heel veel meer heb ik niet meer te vertellen.....hamba kakuhle!